woensdag 25 juni 2014

nog steeds aan het klussen

Vandaag is de Volonté weer terug waar ze hoort...... het water. Afgelopen vrijdag is ze de kant opgegaan omdat het onderwaterschip gedaan moest worden. Onze dank gaat uit naar Gerrit. Hij is het hele weekend bezig geweest om samen met Eric de boot weer klaar te maken voor vandaag. Ik weet niet hoe hij het voor elkaar heeft gekregen maar zie hier het resultaat..... schitterend. Wij zijn er heel erg blij mee. 
Eric heeft meteen gebruik gemaakt toen Volonté op de bok stond om de afsluiters te vervangen. Het was dus wel even spannend toen ze weer het water in ging. Tja, het zou toch een ramp zijn als één van de afsluiters zou gaan lekken.....

uit het water


Gerrit is hard aan het werk om de lagen eraf te schuren


Zoek de verschillen:

na
voor








voor
na
                                             













Eric is de plekjes waar de houtjes van de bok
hebben gezeten aan het bijwerken
wat een beauty......
daar gaat ze.......... 
altijd weer een spannend moment......




Dus nu ligt ze weer in haar eigen box in de KMJC. De volgende keer dat we de motor zullen gaan starten zal op zaterdag 5 juli zijn!!









Vandaag was er weer een feestje..... namelijk het afscheidsfeest van mijn werk. Ik heb mijn baan opgezegd en vorige week had ik al mijn laatste vergadering. Heel raar.....
Nu dus een heerlijk diner met mijn lieve collega's.
Wiebe, Patricia, Anja, Fynn, Marjolijn en Winy, bedankt voor de leuke 7 jaren die ik heb gehad bij de Vos Verzuimbeheer.